2021 жылғы 14 қазанда Global Nomads қазақстандық киім бренді Kazakh Tourism және ЮНЕСКО Клубтарының ұлттық Федерациясымен серіктестікте Global Nomads Fashion Awards жас дизайнерлерінің алғашқы ашық байқауын жариялады. Ол 2022 жылдың 10 ақпанына дейін жалғасады.
Іс-шараның бастамашысы – танымал кәсіпкер, Mimioriki және Global Nomads киім брендтерінің негізін қалаушы Инна Апенконың айтуынша, конкурстың негізгі тақырыбы – өткен, қазіргі және болашақ призмасы арқылы бейнеленген заманауи көшпенді.
«Біз бренд ретінде сандық болашақ әлеміндегі күш пен шабыт көзі ретінде халқымыздың көшпелі мұрасын зерделеуге тырысып, Қазақстанның елдік бірегейлік тақырыбын бұрыннан зерттеп келеміз.
Бүгінгі таңда елдер өздерінің брендтерімен және олардың артындағы құндылықтарымен бәсекелеседі, ал брендтер мен олардың шығармашылық өнімдерін біз – адамдар жасаймыз!
Байқау аясында жас шығармашылық жігіттерге заманауи көшпенділер кодын ұғынуға қосылуды және нәтижесінде Қазақстанның ДНҚ-сын бейнелейтін бірлескен коллаборациялық топтамаларды құруды ұсынамыз», - деп атап өтті ол.
Байқауға ТМД елдерінің 16-35 жас аралығындағы мамандары: дизайнерлер, тоқыма суретшілері, графикалық дизайнерлер, digital-дизайнерлер және креативті индустрияның басқа да шеберлері қатыса алады. Қатысу тегін.
Барлығы бес номинация жарияланды:
1) Digital fashion;
2)Travel set;
3) Street Style;
4) «Футболкалар дизайны!»;
5) «Аксессуарлар мен кәдесыйлар».
Ең жарқын және креативті қатысушы байқаудың Гран-приіне ие болады –оқуға, өз жобасын іске асыруға немесе ілгерілетуге бір миллион теңге ұтыс алады.
Бес номинацияның әрқайсысында жеңімпаз сатылымнан түскен пайдаға қатысу шартымен Global Nomads киім брендімен коллаборация құра алады. Бұл ретте коллекцияны шығаруға жұмсалатын шығындарды ұйымдастырушы өз мойнына алады.
Конкурстың он бес финалисі өздерінің конкурстық жұмыстарын таныстыру үшін финалдық fashion-show-ға шақыру алады.
Іріктеу кезеңі жоба globalnomadsawards.com сайтында онлайн форматта өтеді.
Өтінімдерді қабылдау екі кезеңде жүргізіледі:
- эскиздік бөлім – 20 желтоқсанға дейін;
- өтінімдерді қабылдаудың аяқталуы (тірі үлгілердің суреттері) – 20 қаңтарға дейін.
Байқау нәтижелері ақпан айында жарияланады.
Сондай-ақ, барлық қатысушыларды сән, туризм, тұрақты даму индустриясының жетекші сарапшыларымен білім беру бағдарламасы күтеді, бұл байқаудың тапсырмаларын мүмкіндігінше дәл орындауға ғана емес, сонымен қатар жоба қатысушыларының мамандық ішінде де, байланысты мамандықтарда да құзыреттіліктерін арттыруға мүмкіндік береді.
Байқаудың қазылар алқасы мен сарапшылар тобына сән индустриясының майталмандары кірді: Андрей Бурматиков, халықаралық fashion-консультант, Burmatikov for Faberlic киім желісінің креативті директоры; Александр Шумский, ұлттық сән палатасының және Mercedes-Benz Fashion Week Russia Президенті; Айнұр Тұрысбек, белгілі қазақстандық дизайнер; Айгүл Жансерікова, Алматы сәндік-қолданбалы өнер колледжінің директоры.
«Халықтардың соңғы ұлы қоныс аударуынан бастап көшпелі өркениет үдерісінің маңызды қозғаушы күшіне айналды. Жаңа кеңістіктер, білім мен мәдениет адамзатты дамытты. Қазір шындықтың физикалық шекараларын жеңе отырып, Цифрлық көшпелі үздіксіз жаһандық процеске айналды. Виртуалды кеңістік шекараны білмейді, тілдік кедергілер жоқ, алалаушылықтан аулақ. Заманауи дизайн, сән және музыка ұрпақтың мәдени саяхатының синтетикалық ортасына айналды. Бұл шығармашылық пен өзін - өзі тану, әртүрліліктің шексіздігінде өзінің жеке басын табу үшін бұрын-соңды болмаған кеңістік», - дейді Андрей Бурматиков.
Цифрлық көшпенділер XXI ғасырда цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы мен ақпараттық қоғамның қалыптасуына байланысты жағдайда ежелгі көшпенділердің өмір салтын жаңа деңгейде жандандырады.
Олар саяхатты жаңа мағыналарды іздеу, әлемді зерттеу ретінде таңдайды, ал олардың номадтық заттары жинақы әрі ыңғайлы, әрқашан жеке заттарында болады және кез келген уақытта қолданылады.
Байқаудың ұйымдастырушылары түсіндіргендей, техникалық прогрестің қарқыны Жер шарының кез келген нүктесіне көшу қолжетімді болып, салыстырмалы түрде аз уақытты алатын деңгейге жетті.
Сонымен қатар, ақпарат беру құралдары интернет байланысы планетаның кез-келген нүктесінен мүмкін болатын деңгейге дейін дамыды. Бұл жағдайда жаңа медиа маңызды рөл атқара бастайды.
Осыған байланысты саяхатшылардың мінез-құлық факторлары өзгереді, саяхаттың мақсаты – бұл нақты әсер емес, бірақ олардың көрінісі, мәтін, бейне және фотоматериалдар көмегімен сыртқы әлеммен байланыс мүмкіндігі. Осылайша, цифрлық көшпенділер, ал қазіргі заманғы саяхатшыларды оларға жатқызуға болады, өздерін таныстырады және іс жүзінде өздері туралы миф жасайды.
Бірақ тарихсыз, мұрасыз зерттеу және алға жылжыту мүмкін емес. Сондықтан біз шығу тегіне жүгінеміз, өткеннің мәні мен хабарын іздейміз, өйткені тарих саналы және экологиялық тұтыну мен көшпенділердің өмір салтының көптеген маңызды аспектілерін қамтитын мәліметтерге бай.
Жоба тұрақты даму мүдделерін ескере отырып әзірленді және ата-бабалардың тарихи, мәдени, рухани бастаулары мен құндылықтарына жүгіну жолымен жаңа қоғамдық сананы қалыптастыруға бағытталған.
«Global Nomads Fashion Awards - бұл сананы өзгертетін, жаңа өмірге серпін беретін және өткен мен бүгіннен бастап ең бағалы нәрсенің бәрін жинап, болашаққа есік ашатын жоба», - дейді жоба идеологы және оның атқарушы директоры Ирина Нечаева.
Ұйымдастырушылар-Global Nomads компаниясы, "Kazakh Tourism "ұлттық компаниясы" АҚ және ЮНЕСКО Клубтарының Қазақстандық ұлттық федерациясы байқау жыл сайын өткізілетініне сенім білдіреді.
БАҚ үшін байланыс: Анна Шелепова (Global Nomads Fashion Awards байқауының PR қызметі), +7 707 237 2928.